|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
Cílem je propojit mimoškolní zkušenosti dítěte se školní matematikou a naopak ve volném čase dítěte matematiku objevovat. Ukázat studentům,jak je možné využívat volnočasových aktivit dítěte/žáka k tvorbě didaktických situacích, ve kterých má šanci lépe pochopit matematickou podstatu látky, být motivován pro matematiku. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
8 h přímé výuky ve dvou blocích, 56 h samostudium zdrojů nejen vzhledem k probíraným tématům, ale i dle vlastního zaměření, či ve vztahu konkrétní případové studie v ZŠ; ppříprava práce, realizace s žáky a její prezentace 46 h při výuce on-line budeme používat Microsoft Teams Název týmu MaVČ |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
Brousseau, G. Theory of didactical situation. Speciálním zdrojem jsou interaktivní nástěnky KMDM ve 3.p. v budově M. Rettigové (pilotně odzkoušeno v předchozích dvou ak. letech) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
2x práce v exteriéru (oba termíny), 1x práce s interaktivní tabulí, práce s knihou, práce s internetem, 2-3 práce s hrami - převládá práce dvojic, skupin. Nově bude vytvořem 2 h blok pro přímou práci se žáky. Na práci v exteriéru je potřeba: fotografický aparát, blok, psací potřeby, deštník. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
80% účast aktivita na semináři, vlastní referát v písemné i mluvené podobě (předneseno ostatním ve skupině) Část kurzu se odehraje mimo budovu: procházka městem se zaměřením na vybrané matematické pojmy a zvolené tématické okruhy vztahující se k městu či povoláním a zájmovým činnostem ve mětstě. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Kaslová (31.01.2024)
1. Matematika a architektura (slohy, osová souměrnost, půdorysy, rozměry, odhady, světlo a stín, tvary jako dekorace, transformace 3D-2D, podobnost a podobně), matematika a volný prostor, matematika a historie. 7. Vymezení pojmů: outdoorová matematika, matematická procházka, prvky matematiky v jiných předmětech, přesahy předmětů. |