|
|
|
||
Kurz je zaměřen na poznávání výtvarných technik a metod práce ve výtvarné výchově a na základní orientaci v současných trendech ve výtvarné výchově. Studenti se seznamují s možnostmi mimoškolní výtvarné výchovy a s didaktickými kategoriemi myšlenkového modelu vedené výtvarné činnosti
Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (24.02.2013)
|
|
||
Cílem předmětu je rozvíjet u studentů vlastní výtvarné dispozice a schopnost citlivě a uvědoměle volit přiměřené výtvarné techniky a prostředky pro výtvarné činnosti v podmínkách institucí zajišťujících zájmovou činnost dětí a mládeže a jejich výchovu. Prohlubuje se informovanost o dalších možnostech výtvarně výchovných aktivit školních i mimoškolních. Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (02.03.2015)
|
|
||
tvůrce, vnímatel, společensko-historický kontext; znak, význam, informace, interpretace, didaktická reflexe, metody Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (24.02.2013)
|
|
||
ŠAMŠULA,P.; HIRSCHOVÁ,J. Průvodce výtv.uměním IV.Praha: Práce, 1994. ISBN 80-208-0008-5. Hazuková, H.: Nová pojetí výtvarné výchovy, plán a výtv. Projekty in Metodické listy pro předškolní vzdělávání, Raabe ? duben 1999 Kesner, L. Muzeum umění v digitálním věku. Praha: Argo a NG 2000. ISBN 80-7035-155-1(NG) a 80-7203-252-6 (Argo) Roeselová, V.: Linie, barva a tvar ve výtvarné výchově, SARAH, Praha 2003 Štěpánková, K. Jak „zabít“ tvořivost ve výtvarné výchově. Kultura, umění a výchova. 1(1) /cit. 2013-10-03/ ISSN 2336-1824. http://www.artefiletika.cz Poslední úprava: Novotná Magdalena, Mgr., Ph.D. (17.02.2017)
|
|
||
seminář, praktické výtvarné aktivity a jejich reflexe jako prostředek pro vyvození teoretických poznatků, participace na edukačním prog. v galerii Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (02.03.2015)
|
|
||
zakončení: KZ Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (02.03.2015)
|
|
||
Teorie: Poslední úprava: Kafková Helena, Mgr., Ph.D. (17.02.2015)
|