|
|
|
||
V rámci předmětu se studenti seznámí s aktuálními pedagogickými koncepcemi, které se promítají do pojetí práce škol a školských zařízení. Budou charakterizovány principy tvorby a realizace základních pedagogických dokumentů pro oblast výchovy ve volném čase na různých úrovních. Budou diskutována kritéria pro hodnocení jejich efektivity.
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (08.11.2010)
|
|
||
Cílem kurzu je seznámit studenty oboru vychovatelství s vybranými aktuálními problémy současné školy. Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
|
|
||
KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení - kooperativní škola. Praha : Portál, 1998. KAŠOVÁ, J.aj. Škola trochu jinak. Kroměříž : Iuventa, 1995. Práva dítěte v dokumentech. Praha, MV 1998 PRŮCHA, J. Vzdělávání a školství ve světě. Praha : Portál, 1999. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997. RÝDL, K. Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Brno : Zeman, 1994. RÝDL, K. Inovace školských systémů. Praha : ISV, 2003. SILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. ZIEGENSPECK, J. K problému známkování ve škole. Pardubice: EFFE, 2002. Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (05.10.2010)
|
|
||
-aktivní účast na výuce
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (30.09.2018)
|
|
||
na aktuální školní témata nebo je naopak mohly uvádět;
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
|