|
|
|
||
Objevování smyslu her a cvičení v přírodě. Výchova založená na dobrodružství.
Plavání: Zvládnutí základních plaveckých dovedností. Záchrana tonoucího.
Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
|
|
||
Podrobné seznámení s hrami v přírodě, teorie hry, základní dělení her, úvod do prožitkové pedagogiky, příprava a vedení dobrodružných her. - teorie a praxe. Plavání: Teoretické a praktické osvojení základů plavání. Osvojení si zásady a bezpečnosti u vody, zvládnutí záchranné akce. Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
|
|
||
Plavání: 80% aktivní účast ve výuce, akce záchrany tonoucího, lovení předmětů v hloubce 3,5m, tažení tonoucího na vzdálenost 25m. Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.05.2016)
|
|
||
Neuman,J. Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. Praha: Portál, 1998. Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
|
|
||
Příprava a vedení dobrodružných her, osobnost vedoucího her, správné místo her v programu akce, optimální sled her, výběr první hry, pravidla her, bezpečnost. Význam reflexe, pravidla pro vedení reflexe. Teorie a praxe. Plavání: Bezpečnost a hygienické zásady při výuce. Základní plavecké dovednosti (dýchání, splývání, potápění, skoky,cit pro vodu). Hry jiné činnosti ve vodě. Dopomoc unavenému plavci. Akce záchrany. Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (26.11.2013)
|