|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. (02.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka High, Ph.D. (11.09.2023)
Co je nadání? Studující...
Charakteristiky nadaných dětí Studující...
Nadání jako schopnosti Studující...
Proces identifikace nadání Studující...
Vzdělávání nadaných žáků a žákyň Studující...
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. (02.09.2019)
CIHELKOVÁ, J. Nadané dítě ve škole: náměty do výuky pro celou třídu. Praha: Portál, 2017. FARAH, J. N. Successful Classroom Management for Gifted and Twice-Exceptional Students: Professional Learning Modules. Prufrock Press, 2018. FOGARTY, R., KERNS, G. M., PETE, B. M. Unlocking student talent: the new science of developing expertise. New York, NY: Teachers College Press, 2018. FREEEMAN, Y. S., FREEMAN, D. E., RAMIRÉZ, R. Diverse learners in the mainstream classroom: strategies for supporting all students across content areas, English language learners, students with disabilities, gifted/talented students. Portsmouth, NH: Heinemann, 2008. HŘÍBKOVÁ, L. Nadání a nadaní: pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi. Praha: Grada, 2009. MILLER, A. Drama nadaného dítěte aneb Hledání pravého Já (Přeprac. a rozš. vyd). Praha: Triton, 2012. MUDRÁK, J. Nadané děti a jejich rozvoj. Praha: Grada, 2015. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka High, Ph.D. (11.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka High, Ph.D. (13.10.2023)
Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=15382 |