|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (19.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (19.09.2018)
Studující prokáží schopnost teoreticky reflektovat psychologické, sociálně pedagogické a obecně didaktické aspekty vzdělávání a výchovy na 2. stupni základních škol a středních škol. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (19.09.2018)
Bendl, S., Kucharská, A. (Ed., 2008) Školní pedagogika a školní psychologie. Praha: PedF UK. Průvodce portfoliem pedagogicko-psychologické praxe (v LMS Moodle) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (28.09.2020)
Studenti budou o organizaci distanční formy výuky i o zadání úkolů v portfoliích informováni dopisem. Další komunikace se studenty bude probíhat prostřednictvím e-mailů a Skype. Zpětnou vazbu budou získávat prostřednictvím MOODLE.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (22.10.2018)
Faktory ovlivňující sociální klima školy nebo vybraného zařízení. Charakteristika náplně práce třídního učitele, vychovatele, pedagoga volného času, speciálního pedagoga, školního metodika prevence, výchovného poradce, školního psychologa, sociální pracovnice aj.. Rizikové chování žáků na škole nebo jiném školském zařízení. Konkrétní formy realizované prevence. Příprava na výuku. Záznam z hospitované hodiny Individuální pojetí výuky. Recenze odborné literatury.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (28.09.2020)
Vypracování úkolů zadaných v pedagogické a psychologické části portfolia.
|