|
|
|
||
Cíl: Připravit studenta na provázení a podporu znevýhodněných osob. Změnit kvalitu jeho vědomí, konkrétně, více uvědomovaný přístup k sobě samému, k znevýhodněným osobám s postižením a k osobám se speciálně vzdělávacími potřebami.
Reflexe ve směru dovnitř: 1.1. Reflexe sebezakotvující-vztahující se k prožitkům minulosti
1.2. Reflexe situační-v čase přítomném
1.3. Reflexe projektivní a kreativní
Reflexe ve směru vně: 2.1. Reflexe potřeb znevýhodněného jedince
2.2. Reflexe činností speciálního pedagoga
Poslední úprava: ZEMKOVA/PEDF.CUNI.CZ (28.01.2013)
|
|
||
Záznamy o své činnosti a potvrzení o vykonané praxi, absolvování vstupního kurzu před začátkem praxe je možné odevzdávat emailem. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (06.01.2021)
|
|
||
Seminární práce, která bude reflektovat vykonanou praxi na speciálních školách a zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (11.09.2017)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (06.01.2021)
|