Souvislá praxe ze sociální pedagogiky I s reflexí - OKNQ3P023A
|
|
|
||
V průběhu semestru studenti navštíví různá zařízení: základní školy - 1. a 2. stupně, různé typy středních škol a speciální výchovná zařízení. Formou individuálních exkurzí se seznámí s reálnými podmínkami pedagogické praxe. Při návštěvách škol a vyučovacích hodin si studenti pořizují písemné záznamy o průběhu praxe. Praxe je zakončena reflexním seminářem. S podrobnostmi o průběhu praxe a s konkrétními metodickými pokyny budou studenti seznámeni garantem praxí před jejím zahájením. O konkrétních podmínkách je možné se informovat u garanta/učitele paralelní skupiny.
Poslední úprava: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (02.02.2022)
|
|
||
Cílem tohoto předmětu je podpořit zájem studentů o učitelské obory a motivovat je k dalšímu vzdělávání zaměřeném na přípravu učitelů všeobecně vzdělávacích předmětů na ZŠ a SŠ. Poslední úprava: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (02.02.2022)
|
|
||
Pro udělení zápočtu je nutná účast na individuálních návštěvách školních zařízení a zpracování písemných reflexí z náslechů (portfolia). Poslední úprava: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (02.02.2022)
|
|
||
Musilová, M. Individuální praxe - metodika a cvičebnice. Olomouc: UP, 2004. ISBN 80-244-0854-6. Musilová, L.; Musil, J. Asistentská praxe. Olomouc: OU, 2001. ISBN 80-244-0297-1. Švec, V.; Filová, H.; Šimoník, O. Praktikum didaktických dovedností. Brno: MU, 2000. ISBN 80-210-1365-6. Poslední úprava: Kočí Jana, PhDr., Ph.D. (02.02.2022)
|