|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
Studenti prokáží dovednost funkčně využít získané vědomostí, při zpracování projektů výuky na různých úrovních obecnosti a prokáží dovednost využít adekvátních aktivizujících metod při zpracování projektu výuky pro výbrané téma jedné z pedagogických disciplin. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
BEAN, R. Jak rozvíjet tvořivost dětí. Praha : Portál, 1995. KANTORKOVÁ, H. Pedagogická tvořivost studentů učitelství. Ostrava : OU, 2000. KAŠOVÁ, J. a kol. Škola trochu jinak. Projektové vyučování v teorii a praxi. Kroměříž : IUVENTA, 1995. KOVALIKOVÁ, S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž : Spirála, 1992. KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Praha : Portál, 1996. MAŇÁK, J. Nárys didaktiky. Brno : PedF MU, 1995. MAREŠ, J. , SLAVÍK, J. , SVATOŠ, T. , ŠVEC,V. Učitelovo pojetí výuky. Brno : Masarykova univerzita, 1996. PIKE, G. , SELBY, D. Globální výchova. Praha : Grada, 1994. SKALKOVÁ, J. Za novou kvalitu vyučování. Brno : Paido, 1995. SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha : ISV, 1999. 1Standard středoškolského odborného vzdělávání , VÚOŠ VALIŠOVÁ, A. , SINGULE, F. ,VALENTA,J. Didaktika pedagogiky. Praha : SPN, 1990. Články v odborných časopisech + další literatura podle vlastního výběru |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
Obsah kurzu je zaměřen na : · analýzu základních pedagogických dokumentů pro výuku pedagogiky na SŠ a VOŠ; · zpracování návrhu školního programu vzdělávání pro vybraný typ školy; · specifika výuky jednotlivých pedagogických disciplín; · výběr adekvátních metod a forem výuky; · zpracování projektu výuky s využitím vybraných metod a forem; · realizace nebo prezentace projektu výuky. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (29.10.2019)
Prostudování dvou publikací k dané problematice dle vlastního výběru. Na jednu z přečtených publikací zpracují studenti recenzi. Zpracování projektu výuky pro výbrané téma jedné z pedagogických disciplin. Konkrétní požadavky jsou zadány v MOODLE- Aktivní účast na seminářích. |