|
|
|
||
Cílem videoklubů je prostřednictvím analýzy videozáznamů výuky matematiky rozvinout jeho didaktické znalosti obsahu. Důraz bude kladen na rozvoj všímání si a interpretaci viděného založené na znalostech. Prostřednictvím rozboru videí získají studenti možnost aplikovat znalosti získané v didakticko-matematických předmětech studia. Poslední úprava: STEHLIKO (12.09.2019)
|
|
||
Literatura doporučená v kurzech didaktiky matematiky. Poslední úprava: STEHLIKO (12.09.2019)
|
|
||
V rámci seminářů budou studenti zejména diskutovat o shlédnutých videozáznamech z hodin a seznamovat se s oborově didaktickými pojmy, které jim pomohou orientovat se v oblasti didaktiky matematiky. Domácí práce mezi semináři: Podle pokynů vyučujícího - shlédnutí videozáznamu z hodiny nebo jeho části, přečtení odborného textu apod. Poslední úprava: STEHLIKO (12.09.2019)
|