|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
Studenti se seznámí s novými, především digitálními přístupy k intepretaci kulturního dědictví, dokáží kriticky hodnotit jejich klady a zápory a připravit materiál pro jejich rozvoj. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
Výuka bude probíhat on-line v Google Meets (odkaz studenti obdrží) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
Literatura FOLTÝN, D. a kol. Prameny paměti. Sedm kapitol o kulturně historickém dědictví pro potřeby výchovné praxe, Praha: katedra dějin a didaktiky dějepisu Pedagogické fakulty UK v Praze 2008. ISBN 978-80 -7290-352-8 On line: http://elearning.historickededictvi.com/zobraz/materialy/odborne-texty HAVLŮJOVÁ, H. – INDROVÁ, M. – SVOBODA, P. a kol., Památky nás baví 4. Kulturní dědictví jako příležitost pro učení všech generací. Metodika tvorby, realizace a hodnocení kvality edukačních programů v oblasti péče o kulturní dědictví pro neformální a informální učení, Praha: Národní památkový ústav, 2015. ISBN 978-80-905631-9-3. Manovich, L. Principy nových médií, Teorie vědy, roč. 9, č. 2, 2002, s. 55 – 76. HUDEC Petr a kol., Kunstkomora v tabletu 1, Olomouc 2020, s. 8–18 a 23–29, on-line dostupné z: http://www.mcmp.cz/fileadmin/user_upload/o_nas/AKTUALITY/K1_2020.pdf MANOVICH Lev, Principy nových médií, in: Tomáš Dvořák, Kapitoly z dějin a teorie médií, Praha 2010, s. 33–50. PÝCHA Čeněk, Místa paměti v digitálním prostředí, Historie – otázky – problémy, č. 1, 2018, s. 32–45. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
Klasifikovaný zápočet na základě vypracování webové stránky interpretující vybraný fenomén kulturního dědictví. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
Sylabus 1-2 On-line výstavy 3-4 Virtuální muzea 5-6 Sociální média a kulturní dědictví 7-8 Edukativní hry a gamefikace minulosti 9-10 Příprava webové stránky 11-12 Výzvy digitalizace v kulturním dědictví
|