|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
Prostřednictvím metod zážitkové a zkušenostní pedagogiky kurz umožní studentům, aby se naučili na kulturní objekty nahlížet prostřednictvím příběhu, hry a dramatična |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (16.11.2021)
Povinná literatura: VALENTA J., Metody dramatické výchovy, Praha: Portál 2004, ISBN 978-80-247-1865-1. MACHKOVÁ E., Didaktika dramatické výchovy, Praha: AMU, ISBN 80-7331-021-X.
Doporučená literatura: Machková, Eva. Metodika dramatické výchovy: zásobník dramatických her a improvizací. 13. vydání. Praha: Národní informační a poradenské středisko pro kulturu, 2015. 156 stran. ISBN 978-80-7068-298-2. Machková, Eva. Metodika dramatické výchovy: zásobník dramatických her a improvizací. 13. vydání. Praha: Národní informační a poradenské středis 2 sv. (281, 303 s.). ISBN 978-80-7290-498-3. U lrychová, Irina. Drama a příběh: tvorba scénáře příběhového dramatu v dramatické výchově. 2. vydání. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Katedra výchovné dramatiky DAMU, 2016. 103 s. ISBN 978-80-7331-408-8. Vybíral, Michal. Od zkušenosti k poznání, aneb, Projekty, dramatická výchova a konstruktivismus s dětmi ve věku 7-12 let: (praktické ukázky). Plzeň: Pedagogické centrum, 1996. 48 s.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
Vypracování osnovy metodiky s využitím dramatické výchovy, s cílem interpretovat vybraný památkový objekt. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (19.10.2021)
Sylabus Blok I. (8 hodiny, jednodenní bloková výuka)
Blok II. (8 hodiny, jednodenní bloková výuka)
Blok III. 18 hodin (jednodenní bloková výuka)
|