Integrovaná náslechová praxe z českého jazyka a literatury s reflexí - OKNC3L015A
|
|
|
||
Cílem integrované náslechové praxe z českého jazyka je seznámení s prostředím školy, prací učitele a výukovými strategiemi užívanými při výuce předmětu český jazyk a literatura.
Náslechová praxe doplňuje kurzy didaktiky českého jazyka a didaktiky literatury. Integrací míří k co možná největšímu možnému propojení všech tří složek předmětu český jazyk a literatura, tedy jazykové, komunikační a literární výchovy. Student dochází do školy a pozoruje výuku, provádí terénní zápis a s vyučujícím reflektuje hospitované hodiny. Náslechy koná v hodinách českého jazyka a literatury napříč, jsou-li v dané škole hodiny rozdělené.
Poslední úprava: Svoboda Petr, Mgr. (31.03.2022)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: Laufková Veronika, PhDr., Ph.D. (08.09.2023)
|
|
||
Minimálně 12 náslechů v hodinách českého jazyka a literatury, rovnoměrně vybrané. Účast na reflektivních seminářích, kde budou reflektována předem vybraná témata, na něž se student při náslechové praxi zaměří. Z toho důvodu je nezbytně nutné, aby studenti začali vykonávat náslechovou praxi až po 1. semináři, kde se dozvědí potřebné informace. Studenti mohou vykovávat praxi: a) na školách dle vlastního výběru (po předchozí domluvě s vedoucím praxe); b) na fakultních školách (seznam konkrétních škol obdrží stduenti na 1. semináři. Poslední úprava: Svoboda Petr, Mgr. (31.03.2022)
|
|
||
Učebnice českého jazyka a literatury pro příslušný stupeň / ročník. Poslední úprava: Svoboda Petr, Mgr. (31.03.2022)
|