Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (27.04.2016)
Individuálně integrovaný žák, specifičnost jeho postavení ve školní třídě, individuální integrace jako volba vzdělávací cesty, hlediska hodnocení, předpoklady, příprava podmínek ve škole a v domácím prostředí, doprava do školy a zajištění terapeutické podpory, speciálně pedagogická supervize a poradenství, v českém vzdělávacím systému, vnímání individuálně integrovaných žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách běžné školní praxe, vývoj od segregativních forem vzdělávání žáků s postižením k inkluzi, spojitost integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich přípravy na profesionální začlenění, vytváření příznivých podmínek pro individuální integraci na škole a ve třídě s využitím podpůrných opatření ve stupńovitém systému podpory, klimatoformní faktory integrace, rizika a pozitiva přítomnosti individuálně integrovaného žáka, legislativní podpora individuální integrace.
Literatura
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (27.04.2016)
HÁJKOVÁ,V.,STRNADOVÁ,I.Inkluzivní vzdělávání. Praha:Grada Publishing,a.s.2010, ISBN 978-80-247-3070-7 KATALOGY podpůrných opatření v podpoře žáků se SVP dostupné z www.inkluze.upol.cz KRATOCHVÍLOVÁ, J. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. první. Brno: Masarykova univerzita, 2013. 207 s. ISBN 978-80-210-6527-7 PANČOCHA, K.(2013)Postižení jako axiologická kategorie sociální participace. Brno: MUNI Press, ISBN 978-80-210-6344-0
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (01.02.2018)
Vypracování seminární práce dle zadání vyučující.Možnost 2 oprav.