|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (27.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (27.10.2019)
Cílem předmětu je prohlubování znalostí oborové didaktiky Výchovy ke zdraví se zaměřením na sekundární a terciární vzdělávání.Cílem předmětu je praktické využití didaktických dovedností při tvorbě školních programů zaměřených na podporu zdraví a prevenci společensky nežádoucích jevů u dětí a mládeže na středních školách. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (27.10.2019)
CANFIELD, J.; SICCONE, F. Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře. Praha : Portál, 1998. 384 s. ISBN 80-7178-194-0
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (31.10.2019)
active participation in classes (max. 2 excused absences possible) - elaboration of assigned portfolio tasks |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (27.10.2019)
)Koncepce výchovy ke zdraví v kurikulu gymnaziálního a středoškolského vzdělávání. (transformace očekávaných výstupů a učiva do školních programů vyššího sekundárního vzdělávání. Porovnání strategie podpory zdraví se základní školou. Příklady integrace učiva v tematických plánech předmětů cílených do oblasti výchovy ke zdraví) 2) Učebnice Výchovy ke zdraví. Příklady dostupných učebnic, Didaktická analýza učebnic, požadavky na učebnice VkZ. 3)Etické aspekty ve výchově ke zdraví. Etická výchova a další doplňující vzdělávací obory ve vztahu k VkZ. Význam etické výchovy v systému vzdělávání. 4) Reflexe oborové pedagogické praxe na středních školách |