Základní studijní literatura (v českém jazyce):
Andrášová, H. (Ed.) (2006) Slovní hodnocení na 2. stupni ZŠ. Praha: Raabe.
Dwecková, C. S. (2017). Nastavení mysli: nová psychologie úspěchu, aneb, naučte se využít svůj potenciál. V Brně: Jan Melvil Publishing.
Hansen Čechová, B. (2009). Nápady pro rozvoj a hodnocení klíčových kompetencí žáků. Praha: Portál.
Kasíková, H. (2016). Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál.
Kolář, Z., & Šikulová, R. (2009). Hodnocení žáků. Praha: Grada.
Košťálová, H., & Straková, J. (2008). Hodnocení. Důvěra, dialog, růst. Praha: SKAV.
Košťálová, H., Miková, Š., Stang, J. (2012). Školní hodnocení žáků a studentů se zaměřením na slovní hodnocení. Praha: Portál.
Kratochvílová, J. (2011). Systém hodnocení a sebehodnocení žáků. Brno: MSD.
Slavík, J. (1999). Hodnocení v současné škole. Praha: Portál. Stará, J. (Ed.) (2006) Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ. Praha: Raabe.
Starý, K., Laufková, V. a kol. (2016). Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál.
Šeďová, K., Švaříček, R. a Šalamounová, Z. (2012). Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál.
William, D., Leahyová, S. (2016). Zavádění formativního hodnocení. Praktické techniky pro základní a střední školy. EDUkační LABoratoř
|