|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (04.01.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (04.01.2018)
Cílem kurzu je seznámit studenty s různými vzdělávacími institucemi. Studenti využívají vědomostí a dovedností získaných v průběhu jejich studia a snaží se podávat profesionální pedagogický výkon. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (04.01.2018)
ČAPEK, R. Pedagogická praxe pro studenty : (od hospitace k souvislé praxi). Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. NELEŠOVSKÁ, A., Svobodová, J. Pedagogická praxe : praktická příručka určená studentům prezenčního studia oboru učitelství pro 1. st. ZŠ. Olomouc : Univerzita Palackého, 2000. Pedagogická praxe : metodické pokyny. Plzeň : Západočeská univerzita, Pedagogická fakulta, 2000. PODLAHOVÁ, L. Pedagogická praxe : (průvodce pro současné studenty a budoucí učitele). Olomouc : Univerzita Palackého, 1998. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (04.01.2018)
Odevzdání portfolia v elektronické podobě ve stanoveném termínu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (04.01.2018)
1. Příprava na praxi - výběr instituce, stanovování cílů a časového plánu - příklady institucí: instituce pro vzdělávání dospělých, pedagogicko-psychologické poradny, základní školy, střední školy, volnočasová zařízení, DDM, dětské domovy, diagnostické ústavy atd. 2. Konání praxe - rozsah praxe na vybrané instituci: min. 20 hodin, zpracovávání portfolií. 3. Rozbor praxe - hodnocení odevzdaného portfolia, připomínky. |