|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (14.06.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (14.06.2018)
BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Brno: Masarykova univerzita, 2010. 409 s. ISBN 978-80-210-5383-0. FIALOVÁ, L., FLEMR, L., MARÁDOVÁ, E., MUŽÍK, V. Vzdělávací oblast Člověk a zdraví v současné škole. Praha: Karolinum, 2014. ISBN 978-80-246-2885-1 HAVLÍNOVÁ, M. aj. Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-061-5 HOLČÍK, J. Zdravotní gramotnost a její role v péči o zdraví. Brno: MSD, 2009. ISBN 978-80-7392-089-0 KEBZA, V. Psychosociální determinanty zdraví. Praha: Academia, 2005. ISBN: 80-200-1307-5 MACHOVÁ, J.; KUBÁTOVÁ, D. aj. Výchova ke zdraví. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2715-8 KŘIVOHLAVÝ, J. Psychologie zdraví. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-774-4 KVĚTOŇOVÁ L. (ed) Edukace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v raném a předškolním věku. Brno: Paido, 2004. ISBN 978-80-7315-198-0 |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (14.06.2018)
Determinanty zdraví a možnosti jejich ovlivňování. Faktory podporující zdraví, preventivní strategie. Zdravotní gramotnost a její role v péči o zdraví, rozvojové priority. Způsoby výchovy ke zdraví, které respektují zdraví jako stav fyzické, psychické a sociální pohody v podmínkách inkluzivního vzdělávání. Základy správné výživy a psychohygieny. Úloha pedagoga v procesu rozhodování o vlastním chování vůči zdraví, o ochraně zdraví a bezpečí dětí předškolního věku. Cíle a obsah výchovy ke zdraví v preprimárním vzdělávání, specifické vzdělávací potřeby žáků ve vztahu k problematice zdraví, spolupráce pedagogů s rodinou. Informační zázemí pro oblast podpory zdraví, selektivní přístup k informacím. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (14.06.2018)
Výuka podporována kurzem elektronické podpory v MOODLE. Aktivní účast ve výuce. Vypracování seminárního úkolu na zadané téma a jeho prezentace. Aktivní účast v on-line kurzu - odevzdání úkolů |