Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (12.09.2023)
Brown, P. C., Roediger, H. L., & McDaniel, M. A. (2017). Nauč se to!: jak se s pomocí vědy efektivněji učit a více si pamatovat. V Brně: Jan Melvil Publishing.
Buzan, T., & Buzan, B. (2012). Myšlenkové mapy: probuďte svou kreativitu, zlepšete svou paměť, změňte svůj život (2. vyd.). Brno: BizBooks.
Češková, T. (2016). Výukové situace rozvíjející kompetenci k řešení problémů: teoretický model jako východisko pro jejich analýzu. Pedagogika, 66(5), 530-548.
Krengel, M. (2015). Tajemství efektivního učení: dvakrát lepší výsledky s polovičním úsilím. Praha: Grada Publishing.
Ludwig, P. (2013). Konec prokrastinace: [jak přestat odkládat a začít žít naplno]. V Brně: Jan Melvil.
Medina, J. (2012). Pravidla mozku: nejnovější vědecké poznatky pro úspěch v práci, doma i ve škole. Brno: BizBooks.
Národní ústav pro vzdělávání: Rámcové vzdělávací programy [Online]. (2019). Retrieved from http://www.nuv.cz/t/rvp
Reinhaus, D. (2013). Techniky učení: jak se snadněji učit a více si pamatovat (2. vyd.). Praha: Grada.
Schunk, D. H. (2012). Learning theories: an educational perspective (6th ed). Boston: Pearson.
Škoda, J., & Doulík, P. (2011). Psychodidaktika: metody efektivního a smysluplného učení a vyučování. Praha: Grada.