|
|
|
||
Předmět je úvodním vstupem do teorie výuky, představuje základní terminologický aparát, rámec pro uvažování v oborových didaktikách a orientaci v českém kurikulárním kontextu. Vede studující k odbornému popisu výukových situací a k porozumění výukovým metodám. Vytváří předpoklady pro navazující didaktické předměty, které budou zaměřené na analýzu modelů strategického vyučování a na plánování a evaluaci výuky.
Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||
Studující vhodně použije základní didaktickou terminologii k popisu výukové situace. Vysvětlí způsob a podmínky realizace vybraných výukových strategií, uvede odborné důvody pro jejich využívání. Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová studijní zátěž odpovídá 50 hodinám. Přímá výuka 5 hodin přednášek. Příprava na přednášky 5 hodin celkem za semestr, práce se studijními materiály v e-learningu 10 hodin celkem za semestr, zpracování průběžných úkolů 10 hodin celkem za semestr. Samostudium odborné literatury 10 hodin celkem za semestr, příprava na zkoušku a vykonání zkoušky 10 hodin. Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||
Podmínkou úspěšného zakončení předmětu je zvládnutí závěrečného testu, který bude probíhat online v prostředí Moodle. Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (03.10.2024)
|
|
||
Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka: kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi. Praha: Edukační laboratoř. Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||
1. Vymezení didaktiky, základní terminologie a metody zkoumání, literatura. Vyučování založené na evidenci a tradiční didaktické zásady. Poslední úprava: Duschinská Karolina, Ing., Ph.D. (12.09.2023)
|
|
||