|
|
|
||
Kurz je zaměřen na výklad a prohlubování znalostí studentů po střední škole se zaměřením na všechny jazykové dovednosti: poslech a konverzace (vyjádření postoje, názoru, nesouhlasu, atd.), gramatické struktury a rozšiřování aktivní slovní zásoby se zaměřením na školní prostředí. Studenti jsou uvedeni do problematiky praktického využití didakticko-metodologických postupů, způsobů testování, apod.). Různé způsoby praktického využití audio a video materiálů ve výuce.
Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
Ke konci semestru bude student schopen popsat a vysvětlit hlavní rozdíly školských systémů anglicky mluvících zemí. Student aplikuje znalosti slovní zásoby typické pro školské prostředí při popisu činností, které musí učitel vykonávat. Student vytvoří prezentaci, kde shrne nabyté znalosti o speciálních poruchách a následně o nich diskutuje se studenty a učitelem. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (08.09.2024)
|
|
||
McCarthy, Michael, O´Dell, Felicity. English Phrasal Verbs in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2004. ISBN 978-0521527279 Murphy, Raymond. English Grammar in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2015. ISBN 978-1107539334 Redman, Stuart. English Vocabulary in Use: Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 1999. ISBN 978-3125332331 Turnbull, Joanna, Bradbery, Jennifer, Deuter, Margaret. Oxford Advanced Learner's Dictionary. Oxford: Oxford University Press, 2015. ISBN 978-0194799485 Aktuální doplňkové materiály Moodle Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
Tématické okruhu kurzu: 1. Úvod do rozličných školních systémů v anglicky mluvících zemích, základní terminologie týkající se školství. 2. Jazyk ve třídě, pokyny a instrukce, zadávání testů, základní terminologie týkající se známkování a testování. 3. Dilemata a řešení problémů - modální slovesa a jejich využití při řešení problémů ve třídě. 4. Tvorba prezentací a prezentační dovednosti: slovní zásoba a gramatika nutná ke správné prezentaci. 5. Dodatečná gramatika a slovní zásoba týkající se školního prostředí - prostupuje všemi předcházejícími moduly. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
-zápočtový test z probíraných jevů gram., lexikál. terminologie... minimum 70 procent (1 dodatečný pokus) -prezentace na dané téma Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8477 (volný přístup) MS Teams - vždy nově utvořený pro aktuální semestr. Zde se ukládají prezentace a jakékoliv dodatečné materiály. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
1. Student popíše a vyjmenuje hlavní rozdíly mezi školskými systémy anglicky mluvících zemí. Zváží výhody a nevýhody našeho a zahraničního systému. 2. Student identifikuje a vysvětlí základní pojmy týkající se slovní zásoby vztahující se k známkování a testování. Student porovná zahraniční terminologii s tou českou. 3. Student popíše základní modální slovesa používaná v angličtině a na základě modelových situací je ve třídě použije. 4. Student vyjmenuje základní náležitosti prezentace a následně ji navrhne a v průběhu semestru odprezentuje. 5. Student aplikuje získanou znalost slovní zásoby týkající se školství v průběhu celého semestru. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (08.09.2024)
|