|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (04.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (04.09.2021)
Cílem tohoto předmětu je podpořit zájem studentů o učitelské obory a motivovat je k dalšímu vzdělávání, vč. pokračování v magisterském studiu zaměřeném na přípravu učitelů všeobecně vzdělávacích předmětů na ZŠ a SŠ. Studenti navštíví tři různá školní zařízení. V seminární práci pak uvedou jejich charakteristiku, srovnají je a provedou samostatnou úvahu - reflexe nad smyslem a náplní jejich činnosti. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (05.01.2022)
Pokyny k průběhu praxí v případě distanční formy výuky V souvislosti se zavedením mimořádných opatření bude výuka probíhat dle rozvrhu v prostředí MS Teams (jedná se o úvodní seminář). Konkrétní odkaz/kód bude všem zapsaným studentům zaslán nejpozději den před výukou - emaily zasílané přes SIS. Prosím, sledujte si fakultní poštu! Prezentace, literatura ke studiu, úkoly k vypracování a další informace budou k dispozici v Moodlu. Přihlašovací údaje dostanou studenti v dostatečném předstihu před prvním setkáním. Požadavky na ukončení předmětu zůstávají stejné, mění se pouze forma výuky. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (04.09.2021)
ŠVP ZŠ a vybraných středních škol - Charakteristika obsahového zaměření školských zařízení dostupná na jejich webových stránkách Musilová, M. Individuální praxe - metodika a cvičebnice. Olomouc: UP, 2004. ISBN 80-244-0854-6. Musilová, L.; Musil, J. Asistentská praxe. Olomouc: OU, 2001. ISBN 80-244-0297-1. Švec, V.; Filová, H.; Šimoník, O. Praktikum didaktických dovedností. Brno: MU, 2000. ISBN 80-210-1365-6. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (10.09.2021)
Pro udělení zápočtu je nutná účast na setkáních a zpracování písemných reflexí z náslechů (portfolia). Student má na složení zápočtu 3 pokusy, z toho 2 opravné. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (04.09.2021)
Student vykoná praxi v rozsahu jednoho semestru (celkem 60 hodin činností za semestr): 2 hodiny úvodního semináře 4 hodiny závěrečného reflektivního semináře 18 - 20 hodin hospitační a reflektivní činnosti ve škole 34 - 36 hodin samostatné práce a plnění úkolů (vyplňování pozorovacích archů a tvorba portfolia, které bude prezentováno na závěrečném reflektivním semináři), včetně samostudia |