|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (07.02.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (29.01.2024)
Cíle předmětu:
Výsledky učení:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (29.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (29.01.2024)
Helus, Z. (2009). Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál. Kasíková, H. (2016). Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál. Opravilová, E. (2016). Předškolní pedagogika. Praha: Grada. Průcha, J. (2012). Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. Praha: Portál. Průcha, J. (1999). Vzdělávání a školství ve světě. Praha: Portál. Rýdl, K. (2003). Inovace školských systémů. Praha: ISV. Silberman, M., Lawsonová, K. (1997). 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (29.01.2024)
Obsahové vymezení: |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (04.03.2024)
Požadavky k zápočtu: studující s využitím poznaků ze seminářů analyzuje dle struktury zadání v Moodle Aktuální národní strategii vzdělávání v ČR do r. 2030 a vypracuje písemný podklad k zápočtovému kolokviu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (07.02.2024)
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=6667 |