|
|
|
||
Předmět studenty seznámí s aktuálními pedagogickými koncepcemi, které se promítají do pojetí práce škol a školských zařízení. Budou charakterizovány principy tvorby a realizace základních pedagogických dokumentů pro oblast výchovy ve volném čase na různých úrovních. Budou diskutována kritéria pro hodnocení jejich efektivity.
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (30.01.2021)
|
|
||
Studující s využitím nových poznatků z oblasti školní pedagogiky analyzuje a hodnotí školské zařízení z pohledu vychovatele, popisuje jeho aktuální problémy, navrhuje možná řešení.
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (30.01.2021)
|
|
||
Předmět má 3 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 90 hodinám. Doba očekávaného samostudia literatury (za celý semestr) 20 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 20 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 20 hodin. zpracování podkladu ke zkoušce 10 hodin, příprava na zkoušku 12 hodin. Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
KAŠOVÁ, J.aj. Škola trochu jinak. Kroměříž : Iuventa, 1995. Práva dítěte v dokumentech. Praha, MV 1998 PRŮCHA, J. Vzdělávání a školství ve světě. Praha : Portál, 1999. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997. RÝDL, K. Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Brno : Zeman, 1994. RÝDL, K. Inovace školských systémů. Praha : ISV, 2003. SILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. Strategie vzdělávací politiky do r. 2030 https://www.msmt.cz/uploads/Brozura_S2030_online_CZ.pdf Úmluva o právech dítěte (článek 49 odst. 6. února 1991). ZIEGENSPECK, J. K problému známkování ve škole. Pardubice: EFFE, 2002. Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Požadavky ke zkoušce:
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (30.01.2023)
|