|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2021)
Studující s využitím nových poznatků z oblasti školní pedagogiky analyzuje a hodnotí školské zařízení z pohledu vychovatele, popisuje jeho aktuální problémy, navrhuje možná řešení.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2023)
KAŠOVÁ, J.aj. Škola trochu jinak. Kroměříž : Iuventa, 1995. Práva dítěte v dokumentech. Praha, MV 1998 PRŮCHA, J. Vzdělávání a školství ve světě. Praha : Portál, 1999. PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 1997. RÝDL, K. Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Brno : Zeman, 1994. RÝDL, K. Inovace školských systémů. Praha : ISV, 2003. SILBERMAN, M. 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha : Portál, 1997. Strategie vzdělávací politiky do r. 2030 https://www.msmt.cz/uploads/Brozura_S2030_online_CZ.pdf Úmluva o právech dítěte (článek 49 odst. 6. února 1991). ZIEGENSPECK, J. K problému známkování ve škole. Pardubice: EFFE, 2002. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2023)
Požadavky ke zkoušce:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.01.2023)
|