Studenti se seznámí se specifickými podmínkami kombinovaného a distančního studia a metodikou práce v takovéto formě studia, s pravidly využívání on-line konzultací a diskuse přes internet. Součástí je i seznámení se zásadami práce s "distančními studijními texty a učebnicemi" a s povinnostmi studentů v rámci řízeného samostudia.
Tento předmět má především konzultační charakter. Pro nouzovou distanční výuku bude nastaven i v moodle, protože tam vložím odkazy na základní informace (plán oboru, SIS, moodle apod.) a také tam můžeme sdílet dotazy k oboru.
K ostatním jednotlivým předmětům se liší informace ke studiu a pokyny vyučujících najdete v SIS v jednotlivých předmětů a v moodle k nim určenému.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (01.10.2020)
In particular, the students will be acquainted with the specific features of irregular and distance learning and the methodology and work in such a form of study with rules of how to use on-line consultations and possibility to discuss through the Internet. The introduction into the principles of dealing with study texts for irregular students and textbooks and the obligations of students in a self-managed study process form an integral part of the methodology.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
Cíl předmětu -
Cílem předmětu je uvedení posluchačů do problematiky a metod kombinovaného studia a seznámení s požadavky a postupy řízeného samostudia.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
The aim of lesson is the introduction of students into the problems and methods of irregular study and familiarization with the requirements of self-managed revision.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
Deskriptory
Tento předmět má především konzultační charakter. Pro nouzovou distanční výuku bude nastaven i v moodle, protože tam vložím odkazy na základní informace (plán oboru, SIS, moodle apod.) a také tam můžeme sdílet dotazy k oboru.
K ostatním jednotlivým předmětům se liší informace ke studiu a pokyny vyučujících najdete v SIS v jednotlivých předmětů a v moodle k nim určenému.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.09.2020)
Podmínky zakončení předmětu
Aktivní účast na výuce.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
Literatura -
DVOŘÁKOVÁ, E. Několik poznámek o distančním vzdělávání. Liberec : Technická univerzita, 1999. ISBN 80-7083-332-7. CHAROUZEK, Z.; PAVLÍK, O. Distanční vzdělávání : Základní charakteristiky a realizační možnosti : Studijní materiál pro řízené sebevzdělávání. Praha : Akademie J. A. Komenského, 1993. ZLÁMALOVÁ, H. Úvod do distančního vzdělávání. 2. vyd. Praha : Centrum pro studium vysokého školství, 2000. ISBN 80-86302-10-5.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
DVOŘÁKOVÁ, E. Několik poznámek o distančním vzdělávání. Liberec : Technická univerzita, 1999. ISBN 80-7083-332-7. CHAROUZEK, Z.; PAVLÍK, O. Distanční vzdělávání : Základní charakteristiky a realizační možnosti : Studijní materiál pro řízené sebevzdělávání. Praha : Akademie J. A. Komenského, 1993. ZLÁMALOVÁ, H. Úvod do distančního vzdělávání. 2. vyd. Praha : Centrum pro studium vysokého školství, 2000. ISBN 80-86302-10-5.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
Sylabus -
Obsahové vymezení: - prezentace školy jakožto vysokoškolské instituce; - seznámení s podmínkami studia na vysoké škole; - s povinnostmi a právy studenta; - se základními studijními předpisy a ustanoveními; - s podpůrným systémem a možnostmi jeho využívání.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
Content of the course:
presentation of schools as academic institutions;
introduction into the conditions of study at university;
the obligations and rights of the students;
the basic study provisions and regulations;
the system of support and the possibilities of its utilization.
Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)