|
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (05.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (23.04.2020)
Povinná literatura: BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. a kol. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie – skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta, 2008.978-80-7290-366-5. HLAĎO, P., HORÁČKOVÁ, M., DANIELOVÁ, L. Pedagogická praxe. Vyd. 1. Brno: Mendelova univerzita v Brně. 97 s. ISBN 978-80-7375-468-6. KEPKA, J., KLEČKOVÁ, G.Pedagogická praxe: metodické pokyny. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007. 152 s. ISBN 978-80-7043-590-8. Kolektiv autorů. Soubor metodických materiálů pro asistenty pedagoga. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. MAZÁČOVÁ, N. Pedagogická praxe. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. 74 s. ISBN 978-80-7290-673-4. Doporučená literatura: KLUGEROVÁ, J., NĚMEC, Z.Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. 74 s. ISBN 978-80-7452-100-3. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (23.04.2020)
Student si volí jeden typ zařízení, kde se plně zapojuje do činností a připravuje si materiál pro vlastní práci s klientem. Následuje reflexe praxe, která umožní propojit prakticky ověřené dovednosti uvést do souvislostí s teoretickým základem metod a forem speciálně pedagogického působení. |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (05.09.2023)
|