|
|
|
||
Student rozšíří své jazykové kompetence prostřednictvím práce s cizojazyčnými texty a vyhledáváním informací na webových stránkách se speciálně pedagogickou problematikou. Předmět není vhodný pro začátečníky.
Tento předmět nemá přímou výuku.
Poslední úprava: Markvartová Eva, Mgr., Ph.D. (13.09.2021)
|
|
||
Předmět je zakončen písemnou zkouškou. Závěrečný test je rozdělen na dvě části, porozumění textu z oblasti speciální pedagogiky a gramatickou část (jazyková úroveň B1). Poslední úprava: Markvartová Eva, Mgr., Ph.D. (13.09.2021)
|
|
||
BACH, Heinz. Grundlagen der Sonderpädagogik. Bern: Haupt, ©1999. ix, 172 s. UTB für Wissenschaft; 2094. ISBN 3-258-06004-5. HANSEN, Gerd, ed. a STEIN, Roland, ed. Sonderpädagogik konkret: ein praxisorientiertes Handbuch in Schlüsselbegriffen. Bad Heilbrunn am Obb.: Klinkhardt, ©1994. 242 s. ISBN 3-7815-0759-9. HÖPPNEROVÁ, Věra. Begleiter durch die deutsche Grammatik: učebnice německé gramatiky s cvičeními a klíčem. 5. vyd., V Ekopressu 1. Praha: Ekopress, 2014. 401 s. ISBN 978-80-87865-11-8. Poslední úprava: Markvartová Eva, Mgr., Ph.D. (13.09.2021)
|