|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (07.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (09.09.2019)
Cílem předmětu je připravit studenty na zpracování bakalářské práce. Studenti na konci semináře vypracují a prezentují návrh plánu své bakalářské práce, který bude obsahovat tematické zaměření, cíle, předpokládanou metodologii, časový harmonogram a seznam základní odborné literatury.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (28.09.2020)
V souvislosti se zavedením mimořádných opatření bude výuka probíhat v distanční podobě. Setkání se studenty budou probíhat skrze platformu Google Meet. K dispozici bude kurz v Moodle s dalšími podklady a úkoly. Požadavky na zakončení předmětu zůstávají stejné. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (09.09.2019)
Gavora, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu (2., rozšířené české vydání). Brno: Paido.
Chráska, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada Publishing.
Švaříček, R., & Šeďová, K. (2014). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách (Vydání druhé). Praha: Portál.
Články v českých i zahraničních odborných pedagogických časopisech
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (09.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ondřej Papajoanu, Ph.D. (07.09.2021)
|