|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (28.01.2021)
Studenti se zorientují v širším pedagogicko-psychologickém kontextu realizace zájmových činností. Rozvinou dovednosti stanovit obsah, metody a formy konkrétních zájmových činností pro rozmanité věkové kategorie. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (29.01.2021)
On-line výuka v ZOOM, aktuální komunikace a materiály v MOODLe tohoto předmětu a včetně odkazů a přístupu na on-line setkání v ZOOM. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (28.01.2021)
PÁVKOVÁ, J. a kol. Pedagogika volného času. Teorie, praxe a perspektivy výchovy mimo vyučování. Praha : Portál, 2002. NĚMEC, J. Kapitoly ze sociální pedagogiky a pedagogiky volného času pro doplňující pedagogické studium. Brno : Paido, 2002. HÁJEK, B. , HOFBAUER, B. , PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Praha : PF UK, 2003 MŠMT: Zájmové vzdělávaní. https://www.msmt.cz/mladez/zajmove-vzdelavani-1
ČÁP, J., MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha : Portál, 2001. ISBN-80-7178-463-X |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (28.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D. (29.01.2021)
účast na výuce, seminární práce; 2 opravné pokusy zápočtu V podmínkách distanční výuky bude předmět realizován kombinací on-line výuky a reflektovaných úkolů, které budou východiskem seminární práce. On-line výuka v ZOOM, aktuální komunikace a materiály v MOODLe tohoto předmětu a včetně odkazů a přístupu na on-line setkání v ZOOM. |