|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (22.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (22.01.2020)
Buzan, T., & Buzan, B. (2012). Myšlenkové mapy: probuďte svou kreativitu, zlepšete svou paměť, změňte svůj život(2. vyd.). Brno: BizBooks. Ginnis, P. ([2017]). Efektivní výukové nástroje pro učitele: strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka. Praha:EDUkační LABoratoř. Kalhous, Z., & Obst, O. (2009). Školní didaktika (Vyd. 2.). Praha: Portál.Národní ústav pro vzdělávání: Rámcové vzdělávací programy [Online]. (2019). Retrieved from http://www.nuv.cz/t/rvp Petty, G. (2013). Moderní vyučování (6., rozš. a přeprac. vyd.). Praha: Portál.Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání: platný od 1. 9. 2017 [Online]. (2017). Retrieved from http://www.nuv.cz/t/rvp-pro-zakladni-vzdelavani Vališová, A., Kasíková, H., & Bureš, M. (2011). Pedagogika pro učitele (2., rozš. a aktualiz. vyd). Praha: Grada. Wiliam, D., & Leahy, S. (2016). Zavádění formativního hodnocení: praktické techniky pro základní a střední školy.Praha: EDUkační LABoratoř. Zormanová, L. (2014). Obecná didaktika: pro studium a praxi. Praha: Grada. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (22.01.2020)
On-line studijní opora na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8911 Heslo pro hosty: akredkpg19 |