|
|
|
||
V předmětu je hlavní pozornost věnována konkrétním ukázkám ze školní praxe z výuky předmětů odborného zaměření studenta na SŠ. Na základě ukázek se studenti učitelství seznámí s metodickými postupy klíčových témat předmětů vzdělávací oblasti oboru zaměření. Analyzovaná témata se budou dotýkat procesu sebevzdělávání, sdílení zkušeností a využití internetu jako nástroje odborného růstu.
Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (30.01.2025)
|
|
||
Příprava na výuku Doba očekávané přípravy na 1 hodinu přednášky – 0 minut Doba očekávané přípravy na 1 cvičení – 60 minut Doba očekávané přípravy na 1 hodinu praxe – 0 minut Samostudium literatury (za semestr) – 12 hodin Práce se studijními materiály (za semestr) – 12 hodin Plnění průběžných úkolů (za semestr) – 12 hodin Plnění předmětu Seminární práce – 12 hodin Příprava na zápočet – 6 hodin Příprava na zkoušku a zkouška – 0 hodin Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (30.01.2025)
|
|
||
Aktivní práce ve škole v průběhu pedagogické praxe. V případě, že vedení fakulty stanoví, že není možno konat prezenční formu výuky na fakultě a výuka bude realizována distanční formou, bude distanční forma výuky prováděna on-line v MS Teams. On-line výuka bude probíhat v časech podle rozvrhu. Současně bude distanční výuka posílena zasíláním podkladových materiálů a úkolů k vypracování e-mailem na e-mailovou adresu studentů, která je uvedena v SISu. Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (30.01.2025)
|
|
||
ČAPEK, R. Pedagogická praxe pro studenty: (od hospitace k souvislé praxi). Hradec Králové: Gaudeamus, 2001. Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (30.01.2025)
|
|
||
rozvíjet schopnost pozorovat výuku s akcentem na práci žáků a učitele Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (30.01.2025)
|
|
||
Studující: Poslední úprava: Reitmayer Ladislav, PaedDr., CSc. (03.02.2025)
|