|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (06.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (06.09.2022)
Studující si prohloubí znalosti z oblasti sociální pedagogiky a na jejich základě má možnost dobře analyzovat, posuzovat a hodnotit modelové situace problémového, rizikového chování žáků v současné škole, navrhovat možnosti řešení a prevence.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (06.09.2022)
BENDL, S.; HANUŠOVÁ, J.; LINKOVÁ, M. Žák s problémovým chováním: Cesta institucionální pomoci. Praha : Triton, 2015. ISBN 978-80-7387-703-3. BENDL, S. Kázeňské problémy ve škole. Aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Triton, 2011. 260 s. ISBN 978-80-7387-436-0. BENDL, S. Školní kázeň v teorii a praxi: učebnice pro studenty učitelství. 1. vyd. Praha: Triton, 2011. 202 s. ISBN 978-80-7387-432-2. BENDL, S. Ukázněná třída, aneb, Kázeňské minimum pro učitele. Vyd. 1. Praha: Triton, 2005. 298 s. ISBN 80-7254-624-4. JEDLIČKA, R. Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie. Vyd. 1. Praha: Portál, 2011. 246 s. ISBN 978-80-7367-788-6. KOLÁŔ, M. Nová cesta k léčbě šikany. Portál. KYRIACOU, CH. Řešení výchovných problémů ve škole. Praha : Portál, 2005. LAZAROVÁ, B. První pomoc při řešení výchovných problémů. Praha : Strom, 1998. ISBN 80-86106-00-4 VALENTOVÁ, L. a kol. Školní poradenství I. Vyd. 1. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2013. 289 s. ISBN 978-80-7290-710-6. Strategie prevence rizikových projevů chování u dětí a mládeže v působnosti resortu školství, mládeže a tělovýchovy - aktuální znění. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (06.09.2022)
Požadavky ke zkoušce:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (06.09.2022)
|