|
|
|
||
Kurz poskytuje psychosociální a pedagogickou charakteristiku dětí se specifickými poruchami učení a chování. Definuje specifické poruchy učení a chování.
Poslední úprava: Linková Marie, PhDr., Ph.D. (19.09.2018)
|
|
||
Cílem předmětu je rozvíjení znalostí z oblasti speciální pedagogiky. Kurz poskytuje psychosociální a pedagogickou charakteristiku dětí se specifickými poruchami učení a chování. Poslední úprava: Linková Marie, PhDr., Ph.D. (19.09.2018)
|
|
||
BARTOŃOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Brno : Paido, 2008. KUCHARSKÁ, A. (ed.) Specifické poruchy učení a chování. Sborník. Praha : Portál, 1996, 1997, 1999, 2000. POKORNÁ, V. Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení. Praha : Portál, 2001. Poslední úprava: Linková Marie, PhDr., Ph.D. (19.09.2018)
|
|
||
Požadavky k zápočtu: kazuistika žáka s SPU/CH
Poslední úprava: Linková Marie, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Vymezení základní problematiky. Definice a projevy specifických poruch učení a chování. Etiologie. Organizace výchovně-vzdělávacího procesu. Podpůrná opatření. Poslední úprava: Linková Marie, PhDr., Ph.D. (19.09.2018)
|