|
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (11.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (11.09.2019)
Studující se orientuje ve struktuře národního a školního kurikula na 2. stupni ZŠ a SŠ. Vhodně použije základní didaktickou terminologii k popisu výukové situace. Vysvětlí způsob a podmínky realizace vybraných výukových strategií, uvede odborné důvody pro jejich využívání. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (18.09.2019)
Ginnis, P. ([2017]). Efektivní výukové nástroje pro učitele: strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka. Praha: EDUkační LABoratoř. Národní ústav pro vzdělávání: Rámcové vzdělávací programy [Online]. (2019). Retrieved from http://www.nuv.cz/t/rvp Petty, G. (2013). Moderní vyučování (6., rozš. a přeprac. vyd.). Praha: Portál.Kalhous, Z., & Obst, O. (2009). Školní didaktika (Vyd. 2.). Praha: Portál. Starý, K., & Laufková, V. (2016). Formativní hodnocení ve výuce. Praha: Portál. Vališová, A., Kasíková, H., & Bureš, M. (2011). Pedagogika pro učitele (2., rozš. a aktualiz. vyd). Praha: Grada. Zormanová, L. (2014). Obecná didaktika: pro studium a praxi. Praha: Grada. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Radka High, Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (14.09.2021)
Podmínkou zakončení předmětu je splnění závěrečného testu. Test obsahuje uzavřené a otevřené otázky, týkající se témat v rozsahu přednášek a uvedené odborné literatury. Test ověřuje splnění cíle předmětu, tj. zejména znalosti a porozumění vybraným didaktickým kategoriím, orientaci v kontextu kurikula na 2. stupni ZŠ a SŠ, porozumění výukovým metodám a strategiím, schopnosti odborného zdůvodňování. |