|
|
|
||
V rámci výuky budou studenti na základě poznatků o procesu sociální komunikace rozvíjet komunikativní dovednosti. Na modelových situacích si ověří možnosti jejich využití v situacích typických pro jejich profesi.
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2010)
|
|
||
Cílem předmětu je, aby studenti na základě poznatků o procesu sociální komunikace rozvíjeli komunikativní dovednosti. Na modelových situacích si ověří možnosti jejich využití v situacích typických pro jejich profesi. Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (13.06.2016)
|
|
||
GAVORA, P. Učitel a žáci v komunikaci. Brno: Paido, 2005. ISBN 80-7315-104-9. MAREŠ, J., KŘIVOHLAVÝ, J. Sociální a pedagogická komunikace ve škole. Praha: SPN, 1990. Poslední úprava: RICHTERO/PEDF.CUNI.CZ (18.02.2016)
|
|
||
Aktivní účast . Poslední úprava: RICHTERO/PEDF.CUNI.CZ (18.02.2016)
|
|
||
Verbální komunikace - její obsahová a formální stránka ( vlastnosti hlasu, artikulace, tempo, melodie řeči). Poslední úprava: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.11.2012)
|