|
|
|
||
Sportovní gymnastika na 1. st. ZŠ (akrobacie, hrazda, přeskok, kladina). Problematika posilování dětí mladšího školního věku. Gymnastické hry. Teorie úvodní a průpravné části hodiny, vlastní výstupy studentů.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (29.09.2012)
|
|
||
Cílem je naučit studenty základním dovednostem a návykům v oblasti sportovní gymnastiky, včetně didaktických. Důraz je kladen na záchranu a dopomoc. Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (29.09.2012)
|
|
||
Studenti mají tři pokusy k ukončení předmětu. Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (05.11.2017)
|
|
||
https://www.fsps.muni.cz/sdetmivpohode/kurzy/gymnastika/uvod.php Hájková, J. Kapitoly z gymnastiky na 1. st. ZŠ. Praha: Karolinum, 2007. Zítko, M. Akrobacie. Praha: ČASPV, 2000. Zítko, M. Všeobecná gymnastika. Praha: ČASPV, 2001. Appelt, K., Libra, M., Stejskalová, I. Základy názvosloví tělesných cvičení. Praha: Palestra, 2004. Appelt, K., Libra, M. Gymnastické názvosloví cvičení na nářadí. Praha: FTVS UK, 1994.
Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (17.02.2020)
|
|
||
Cvičení základní gymnastiky, rozvoj pohybových schopností pomocí prostředků základní gymnastiky ve vztahu k věkovým zákonitostem. Všestranně rozvíjející cvičení bez náčiní, s náčiním, s a na nářadí. Sestavování úvodní a průpravné části cvičební lekce. Problematika posilování dětí. Sportovní gymnastika na l. stupni základní školy - cvičení akrobatická, lavičky, kladinky a kladina, hrazda, přeskok, cvičení na švédské bedně. Dopomoc a záchrana. Didaktické styly. Poslední úprava: Hájková Jana, PaedDr. (14.05.2019)
|