|
|
|
||
Předmět je zaměřený na vybrané aspekty speciální pedagogiky, konkrétně na identifikaci potřeb žáků a využívání podpůrných opatření v oblasti vzdělávání a podpory žáka v sociálním začlenění. Dále se zaměřuje na podporu pozitivního chování žáků a vhodné přístupy k řešení problémového chování žáků ve školním prostředí.
Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (27.01.2019)
|
|
||
Získat základní poznatky o možnostech podpory žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v edukačním procesu. Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (27.01.2019)
|
|
||
Předmět bude vyučován on-line v platformě MS Teams, kde budou vkládány i veškeré studijní materiály a zde také budou odevzdávány výstupy od studentů. V případě zlepšení epidemiologické situace bude výuka probíhat prezenční formou, prostředí MS Teams bude využíváno k vkládání studijních opor i průběžných a závěrečných výstupů studentů v této variantě. Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
Zpracování plánu podpory na základě předložené kazuistiky. Počet možností pro záskání zápočtu: 2 Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (27.01.2019)
|
|
||
JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Neklidné a nesoustředěné dítě ve škole a v rodině. Praha: Grada ŽAMPACHOVÁ, Z., ČADILOVÁ, V. Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu poruchy autistického spektra nebo vybraných psychických onemocnění: dílčí část. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. ISBN 978-80-244-4669-1. Dostupné z: http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/ Vyhláška č. 27/2016 Sb. Vyhláška č. 72/2005 Sb. Zákon č. 101/2000 Sb. Zákon č. 359/1999 Sb. Zákon č. 561/2004 Sb. SLOWÍK, J.: Speciální pedagogika. Praha. Grada 2007 ISBN 978-80-247-1733-3 SLOWÍK, J.: Komunikace s lidmi s postižením. Praha. Portál 2010 ISBN 978-80-7367-691-9 Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (27.01.2019)
|
|
||
Zpracování plánu podpory ve dvojici na základě předložené kazuistiky. Poslední úprava: Felcmanová Lenka, PhDr., Ph.D. (12.01.2020)
|