|
|
|
||
Studenti absolvují individuálně minimálně dva náslechy u učitelů, kteří při své praxi využívají metody a techniky dramatické výchovy, nebo vyučují DV jako samostatný předmět. Mohou oslovit doporučené fakultní učitele.
Studenti společně reflektují náslechy na rozborovém semináři, předloží podrobné písemné záznamy z daných náslechů.
Studenti vypracují úvahu na téma: Postavení Dramatické výchovy v systému českého školství.
Poslední úprava: Martinovská Klára, Mgr., Ph.D. (20.09.2017)
|
|
||
Seznámit studenty s možnostmi a podobami dramatické výchovy v praxi různých typů a stupňů škol, sledovat a reflektovat možnosti zařazení dramatické výchovy v programu školy a učebním plánu a vliv dramatické výchovy na učitelovo pojetí výuky a na proces a výsledky učení žáků. Těchto cílů je dosahováno především náslechy ve vyučovacích hodinách s následnými reflexemi a diskusemi s vyučujícími z navštívených škol.
Poslední úprava: Martinovská Klára, Mgr., Ph.D. (20.09.2017)
|
|
||
100% účast studentů na násleších, aktivní účast při diskusích a následných reflexích realizovaných náslechů, vypracování úvahy na téma: Postavení Dramatické výchovy v systému českého školství. Poslední úprava: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (04.02.2019)
|
|
||
BLÁHOVÁ, K.: Uvedení do systému školní dramatiky. Praha: ARTAMA 1996, 83 stran. ISBN 80-7068-070-9. Poslední úprava: Martinovská Klára, Mgr., Ph.D. (20.09.2017)
|
|
||
Seminář, náslechová praxe na různých stupních škol a v předškolních zařízeních. Rozbor. Diskuse.
Poslední úprava: Martinovská Klára, Mgr., Ph.D. (20.09.2017)
|
|
||
1/ Úvod do dané problematiky, náslech v předškolním zařízení.
2/ Náslech v ZŠ, kde je předmět DV jako samostatný předmětu.
3/ Náslech v ZŠ, kde jsou postupy DV využívány jako metoda ve vyučování jiných předmětů.
4/ Rozborová setkání s odborníky z praxe.
Poslední úprava: Martinovská Klára, Mgr., Ph.D. (20.09.2017)
|
|
||
Seminář je primárně určen studentům specializace dramatická výchova. Poslední úprava: Martinovská Klára, Mgr., Ph.D. (20.09.2017)
|