|
|
|
||
Studenti informují o svých zkušenostech z předmětu souvislá pedagogická praxe II a analyzují je. Doporučují řešení pedagogických problémů.
Poslední úprava: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (22.02.2021)
|
|
||
Seminář má význam pro ověření učitelské způsobilosti, utváření schopnosti reflexe vlastní učitelské činnosti. Napomáhá získat sebevědomí, sebedůvěru, sebejistotu, ale i schopnost kriticky posuzovat výkon vlastní i ostatních. Poslední úprava: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (22.02.2021)
|
|
||
• Student dále pracuje na svém profesním růstu s oporou o Soubor profesních kvalit studenta na pedagogické praxi a na základě tohoto dokumentu formuluje osobní úkol dalšího profesního rozvoje. •Student provede celkové zhodnocení své pedagogické činnosti na základě kritérií v Souboru profesních kvalit studenta na pedagogické praxi a stanoví si osobní úkol pro svůj další profesní rozvoj včetně návrhu aktivit, které povedou k rozvoji ve zvolené oblasti. • Student předloží potvrzení ředitelství školy o vykonávané učitelské praxi (formulář viz moodle). Student koná praxi ve výuce na 1. stupni ZŠ, nejméně 30 hodin na 1. stupni ZŠ sám odučí a nejméně v 10 vyučovacích hodin hospituje v hodinách jiných učitelů. Pro chybějící na setkáních: student předkládá jednu vzorovou příprvu na hodinu a reflexi po jejím odučení A jeden záznamový arch z hospitace u jiného učitele. Poslední úprava: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (14.02.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (14.01.2022)
|
|
||
Řízení třídy Výuková komunikace Výukové cíle Výukové metody a strategie Individualizace výuky Oborové didaktiky Propojení teorie a praxe v učitelském vzdělávání Poslední úprava: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (14.01.2022)
|
|
||
https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=12644 Poslední úprava: Krátká Jana, PhDr., Ph.D. (14.02.2022)
|