|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (26.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (26.10.2020)
Červinková Poesová, K. & Uličná, K. Becoming a Pronunciation Teacher. Praha: Pedagogická fakulta Univerzita Karlova, 2019. ISBN 978-80-7603-135-7. Hughes, G. S. (1990). A Handbook of Classroom English. Oxford : Oxford University Press. ISBN: 978-0-19-434270-4. Jones, T. (ed.). Pronunciation in the Classroom. The Overlooked Essential. Alexandria, VA: TESOL Press, 2016. ISBN 978-1-942799450. Littlewood, W. Communicative Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 1992. ISBN: 0 521 28154 7. (vybrané kapitoly) Nunan, D. Designing Tasks for the Communicative Classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 1989. ISBN 0-521-37915-6. (vybrané kapitoly) Parrott, M. (1996). Tasks for Language Teachers. Cambridge University Press. ISBN: 0 521 42666 9. Uličná, K., & Žďárek, K. (2016). Vidíš, vidím, vidíme? Výuka anglického jazyka: videopřípady. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. ISBN: 978-80-7290-839-4. Further sources accoring to the students‘ needs |