|
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (16.02.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (16.02.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. (11.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. (11.09.2021)
Erchul, W. P., & Sheridan, S. M. (2008). Handbook of research in school consultation. New York: Lawrence Erlbaum Associates. Retrieved from http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip0715/2007014055.html Harris, K. R., Graham, S., & Urdan, T. C. (c2012). APA educational psychology handbook. Washington, DC: American Psychological Association. Kane, J. (2011). Social class, gender and exclusion from school. London and New York: Routledge - Taylor & Francis Group. Retrieved from http://www.routledge.com/books/details/9780415553025. Quigney, T. A., & Studer, J. R. (2016). Working with students with disabilities: a guide for school counselors [Online]. New York: Routledge. Retrieved from https://search.ebscohost.com/login.aspx?authtype=shib&custid=s1240919&direct=true&db=nlebk&AN=1159792&site=eds-live&scope=site&lang=c Quicke, J. ([2009]). Inclusion and psychological intervention in schools: a critical autoethnography. Dordrecht: Springer. Ponterotto, J. G., Utsey, S. O., & Pedersen, P. (2006). Preventing prejudice: a guide for counselors, educators, and parents (2nd ed). Thousand Oaks: Sage Publications. Retrieved from http://www.loc.gov/catdir/toc/ecip061/2005028326.html. Santrock, J. W. (2011). Educational psychology (5.vyd). New York: McGraw-Hill. Smith, P. K. (2014). Understanding school bullying: its nature & prevention strategies. Los Angeles: SAGE. Snowman, J., & McCown, R. (2011). Psychology applied to teaching (13th ed). Belmont: Wadsworth. Sternberg, R. J., & Williams, W. M. (c2010). Educational psychology (2nd ed). Upper Saddle River, N.J.: Merrill. (further literature will be specified according to the topic of the essay) |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Presslerová, Ph.D. (11.09.2021)
Sylabus původ a vývoj výchovného poradenství poradenské pracoviště ve škole pedagogicko - psychologická poradna hlavní úkoly výchovného a vzdělávacího poradenství školní poradenství metody a postupy etický kodex kritická místa poradenství hlavní problémy žáků řešené v rámci výchovného poradenství
Poradenský systém v ČR a zemích EU - co nás spojuje a co rozděluje. |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (16.02.2021)
1, Describe system of educational counseling in your country. Prepare it as a presentation - approx. 15 minutes 2, Written essay - selected topic - min. 10 pages, at least using 5 sourses, citation standard APA |