Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (03.10.2019)
- KAŠOVÁ, J., TOMKOVÁ, A., DVOŘÁKOVÁ, M. Učíme v projektech. Praha: Portál. 2009.
- KAŠOVÁ, J. a KOL. Škola trochu jinak. Projektové vyučování v teorii a praxi. Kroměříž: Iuventa. 1995.
- NAAR, D. a KOL. Průvodce pro projektové vyučování. Praha: Egredior. 2004.
- VALENTA, J. a KOL. Pohledy - projektová metoda ve škole a za školou. Praha: ARTAMA 1993.
- MAZÁČOVÁ, Nataša. Metodický portál, Články: "Možnosti a meze projektové výuky v současné škole" [online]. 19. 04. 2007.[cit.17. 02. 2011.]. ISSN 1802-4785. Dostupný z WWW: <http://clanky.rvp.cz/clanek/c/z/1288/MOZNOSTI-A-MEZE-PROJEKTOVE-VYUKY-V-SOUCASNE-SKOLE.html>.
- http://www.rvp.cz/clanek/1596 - Jana Nováčková, Pavel Kopřiva, Dobromila Nevolová: Reflexe procesu
- http://www.rvp.cz/clanek/334 - Kubínová Marie: Projekty ve vyučování
- www.projektovevyucovani.cz
- www.projektovavyuka.cz
- www.projektovevyucovani.cz
- www.modernivyucovani.cz
- http://www.rvp.cz
- www.zsjz.cz
- http://www.slideshare.net/jeena.aejy/project-as-a-method-of-teaching-presentation
- www.projectapproach.org
- BARTOŇOVÁ, M. Kapitoly ze specifických poruch učení I. Vymezení současné problematiky. Brno: MU, 2004. 128 s. ISBN 8021038133.BARTOŇOVÁ, M. Kapitoly ze specifických poruch učení II. Reedukace specifických poruch. Brno: MU, 2005. 152 s. ISBN 8021038225.
- DVOŘÁK, D. Efektivní učení ve škole. Praha: Portál, 2005. 144 s. ISBN 8071785563
- GRECMANOVÁ, H.; URBANOVSKÁ, E.; NOVOTNÝ, P. Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc: Hanex, 2000. 159 s. ISBN 808578328
- JŮVA, V. Stručné dějiny pedagogiky. Brno: Paido, 1994. 52 s. ISBN 8090173705
- KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno: MU, 2006. 160 s. ISBN 8021041420
- KRET, E. Učíme (se) jinak. Praha: Portál, 1995. 132 s. ISBN 8071780308
- KUBICOVÁ, S.; SOLÁROVÁ, M. Integrovaná projektová výuka v přírodovědném vzdělávání. Ostrava: PřF OU, 2007. 62 s.
- KUBICOVÁ, S. Projektová výuka v biologickém vzdělání na ZŠ a SŠ. Ostrava: OU, 2007. 54 s.
- LERNER, I. J. Didaktické základy vyučovacích metód. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1988. 176 s.
- LERNER, I. J. Didaktické základy metod výuky. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1986. 168 s.
- MAŇÁK, J. a kol. Alternativní metody a postupy. Brno: MU, 1997. 89 s. ISBN 8021015497
- MAŇÁK, J. a kol. Kapitoly z metodologie pedagogiky. Brno: MU, 1994. 121 s. ISBN 8021010312
- MAŇÁK, J. Nárys didaktiky. Brno. MU, 1994. 113 s. ISBN 8021002107
- MOJŽÍŠEK, L. Vyučovací metody. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1988. 344 s.
- PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996. 380 s. ISBN 8071780707
- PRŮCHA, J. Alternativní školy. Praha: Portál, 1996. 108 s. ISBN 8071780723
- Průcha, J.; Walterová, E.; Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 2008. 322 s. ISBN 9788073674168
- PRŮCHA, J. Učitel: současné poznatky o profesi. Praha: Portál, 2002. 160 s. ISBN 8071786217
- SKALKOVÁ, J. Od teorie k praxi vyučování. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1978. 212 s.
- SKALKOVÁ, J. a kol. Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1985. 216 s.
- TOMKOVÁ, A. Učíme v projektech. Praha: Portál, 2009. 176 s. ISBN 9788073675271
- VÁCLAVÍK, V. Učebné metody. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1966. 264 s.
- VRÁNA, S. Učebné metody. Praha: Nákladem dědictví Komenského, 1938. 250 s.
- ŽANTA, R. Projektová metoda, pokus o řešení pracovní školy. Praha: Nákladem dědictví Komenského, 1934. 54 s.
- Chard, S.C. (1998) The Project Approach: Making Curriculum Come Alive (Book One).
NY: Scholastic. [link to: http://www.projectapproach.org/store/]
- Chard, S.C. (2009) Practical Guides for Engaging Minds with the Project
Approach, 1 - 6 [link to: http://www.projectapproach.org/store/]
- Chard, S.C. (1998) The Project Approach: Managing Successful Projects (Book Two).
NY: Scholastic. [link to: http://www.projectapproach.org/store/]
- Pearlman, B. (2009) New Skills for a New Century: Students Thrive on Collaboration
and Problem Solving. Edutopia: The George Lucas Educational Foundation. Retrieved May 22, 2009 < http://www.edutopia.org/new-skills-new-century>.
- Burchfield, D.W. (1996) Teaching All Children: Four Developmentally Appropriate
Curricular and Instructional Strategies in Primary Grade Classrooms. Young Children. November, 1996.
- Katz, L.G. and Chard, S.C. (2000) Engaging Children’s Minds: The Project Approach,
Second Edition. Stamford, CT: Ablex. [link to: http://www.projectapproach.org/store/]
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (03.10.2019)
- KAŠOVÁ, J., TOMKOVÁ, A., DVOŘÁKOVÁ, M. Učíme v projektech. Praha: Portál. 2009.
- KAŠOVÁ, J. a KOL. Škola trochu jinak. Projektové vyučování v teorii a praxi. Kroměříž: Iuventa. 1995.
- NAAR, D. a KOL. Průvodce pro projektové vyučování. Praha: Egredior. 2004.
- VALENTA, J. a KOL. Pohledy - projektová metoda ve škole a za školou. Praha: ARTAMA 1993.
- MAZÁČOVÁ, Nataša. Metodický portál, Články: "Možnosti a meze projektové výuky v současné škole" [online]. 19. 04. 2007.[cit.17. 02. 2011.]. ISSN 1802-4785. Dostupný z WWW: <http://clanky.rvp.cz/clanek/c/z/1288/MOZNOSTI-A-MEZE-PROJEKTOVE-VYUKY-V-SOUCASNE-SKOLE.html>.
- http://www.rvp.cz/clanek/1596 - Jana Nováčková, Pavel Kopřiva, Dobromila Nevolová: Reflexe procesu
- http://www.rvp.cz/clanek/334 - Kubínová Marie: Projekty ve vyučování
- www.projektovevyucovani.cz
- www.projektovavyuka.cz
- www.projektovevyucovani.cz
- www.modernivyucovani.cz
- http://www.rvp.cz
- www.zsjz.cz
- http://www.slideshare.net/jeena.aejy/project-as-a-method-of-teaching-presentation
- www.projectapproach.org
- BARTOŇOVÁ, M. Kapitoly ze specifických poruch učení I. Vymezení současné problematiky. Brno: MU, 2004. 128 s. ISBN 8021038133.BARTOŇOVÁ, M. Kapitoly ze specifických poruch učení II. Reedukace specifických poruch. Brno: MU, 2005. 152 s. ISBN 8021038225.
- DVOŘÁK, D. Efektivní učení ve škole. Praha: Portál, 2005. 144 s. ISBN 8071785563
- GRECMANOVÁ, H.; URBANOVSKÁ, E.; NOVOTNÝ, P. Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc: Hanex, 2000. 159 s. ISBN 808578328
- JŮVA, V. Stručné dějiny pedagogiky. Brno: Paido, 1994. 52 s. ISBN 8090173705
- KRATOCHVÍLOVÁ, J. Teorie a praxe projektové výuky. Brno: MU, 2006. 160 s. ISBN 8021041420
- KRET, E. Učíme (se) jinak. Praha: Portál, 1995. 132 s. ISBN 8071780308
- KUBICOVÁ, S.; SOLÁROVÁ, M. Integrovaná projektová výuka v přírodovědném vzdělávání. Ostrava: PřF OU, 2007. 62 s.
- KUBICOVÁ, S. Projektová výuka v biologickém vzdělání na ZŠ a SŠ. Ostrava: OU, 2007. 54 s.
- LERNER, I. J. Didaktické základy vyučovacích metód. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1988. 176 s.
- LERNER, I. J. Didaktické základy metod výuky. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1986. 168 s.
- MAŇÁK, J. a kol. Alternativní metody a postupy. Brno: MU, 1997. 89 s. ISBN 8021015497
- MAŇÁK, J. a kol. Kapitoly z metodologie pedagogiky. Brno: MU, 1994. 121 s. ISBN 8021010312
- MAŇÁK, J. Nárys didaktiky. Brno. MU, 1994. 113 s. ISBN 8021002107
- MOJŽÍŠEK, L. Vyučovací metody. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1988. 344 s.
- PETTY, G. Moderní vyučování. Praha: Portál, 1996. 380 s. ISBN 8071780707
- PRŮCHA, J. Alternativní školy. Praha: Portál, 1996. 108 s. ISBN 8071780723
- Průcha, J.; Walterová, E.; Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 2008. 322 s. ISBN 9788073674168
- PRŮCHA, J. Učitel: současné poznatky o profesi. Praha: Portál, 2002. 160 s. ISBN 8071786217
- SKALKOVÁ, J. Od teorie k praxi vyučování. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1978. 212 s.
- SKALKOVÁ, J. a kol. Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1985. 216 s.
- TOMKOVÁ, A. Učíme v projektech. Praha: Portál, 2009. 176 s. ISBN 9788073675271
- VÁCLAVÍK, V. Učebné metody. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1966. 264 s.
- VRÁNA, S. Učebné metody. Praha: Nákladem dědictví Komenského, 1938. 250 s.
- ŽANTA, R. Projektová metoda, pokus o řešení pracovní školy. Praha: Nákladem dědictví Komenského, 1934. 54 s.
- Chard, S.C. (1998) The Project Approach: Making Curriculum Come Alive (Book One).
NY: Scholastic. [link to: http://www.projectapproach.org/store/]
- Chard, S.C. (2009) Practical Guides for Engaging Minds with the Project
Approach, 1 - 6 [link to: http://www.projectapproach.org/store/]
- Chard, S.C. (1998) The Project Approach: Managing Successful Projects (Book Two).
NY: Scholastic. [link to: http://www.projectapproach.org/store/]
- Pearlman, B. (2009) New Skills for a New Century: Students Thrive on Collaboration
and Problem Solving. Edutopia: The George Lucas Educational Foundation. Retrieved May 22, 2009 < http://www.edutopia.org/new-skills-new-century>.
- Burchfield, D.W. (1996) Teaching All Children: Four Developmentally Appropriate
Curricular and Instructional Strategies in Primary Grade Classrooms. Young Children. November, 1996.
- Katz, L.G. and Chard, S.C. (2000) Engaging Children’s Minds: The Project Approach,
Second Edition. Stamford, CT: Ablex. [link to: http://www.projectapproach.org/store/]
|