Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (23.09.2016)
A) Výzkum HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1997. MAŇÁK, J., ŠVEC, V Cesty pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7351-078-6. SKUTIL, M. at al. Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-778-7. ŠVAŘÍČEK,R.; ŠEĎOVÁ,K. a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál 2007.ISBN 978-80-7367-313-0.
B) Výtvarná edukace (výběr): BLÁHA,J.; SLAVÍK,J. Průvodce výtvarným uměním V. Praha: Práce,1997. ISBN 80-208-0432-3 DACEY J.S.,LENNON K.H. Kreativita. Praha: Grada Publishing, 2000.ISBN 80-7169-903-5. FULKOVÁ, M., NOVOTNÁ, M. a kol. Výtvarná výchova pro 8.a 9.ročník ZŠ a víceletá gymnázia. Praha, Fortuna 1997. 126 s. 80-7168-382-5. FULKOVÁ, M.; HAJDUŠKOVÁ, L.; SEHNALÍKOVÁ, V. Galerijní a muzejní edukace 1.Praha: UK v Praze, Pedagogická fakulta a Uměleckoprůmyslové museum v Praze, 2012. ISBN 978-80-7290-535-5. FULKOVÁ, M.; JAKUBCOVÁ, L.; KITZBERGEROVÁ, L.; SEHNALÍKOVÁ, V. Galerijní a muzejní edukace 2. Praha: UK v Praze, Ped. fakulta a Uměleckoprům.museum v Praze, 2013. ISBN 978-80-7290-700-7 FULKOVÁ, M. Diskurs umění a vzdělávání. Praha: Nakladatelství H&H, 2008. ISBN 978-80-7319-076-7 HAZUKOVÁ, H.- DVOŘÁKOVÁ, M. Situace ve výtvarné výchově. Liberec, Technická univerzita v Liberci 2002. 41 s. ISBN 80-7083-661-X HAZUKOVÁ, H.- DVOŘÁKOVÁ, M. Učitelovo rozhodování v situacích výtvarné výchovy (Příklad. materiál). Liberec, Technická univerzita v Liberci, 2002. 59s. ISBN 80-7083-660-1 JANÍK, T. Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání. 1.vyd. Brno: Paido,2005. 171 s. ISBN 80-7315-080-8. PASCH,M.: Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Portál, Praha 1999 ROESELOVÁ,V. Didaktika výtvarné výchovy V (nejen pro základní umělecké školy). Praha: UK - Pedagogická fakulta 2001. ISBN 80-7290-058-7 SLAVÍK,J.: Didaktika Vv III . Praha, UK 1990. SLAVÍK, J.: Návrh minimálních požadavků na úroveň znalostí absolventa učitelského studia výtvarné výchovy In Hazuková, H.: Příprava učitele na rozhodování ve Vv I, Praha, UK 1994 SLAVÍK,J. Od výrazu k dialogu ve výtvarné výchovy. Artefiletika. Praha: Karolinum, 1997 SLAVÍK, J., DYTRTOVÁ, K., FULKOVÁ, M. (2010) Konceptová analýza tvořivých úloh jako nástroj učitelské reflexe. Pedagogika, roč. LX, 2010, str. 223-24. ISSN 0031-3815 SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha : Portál 1999. VÁGNEROVÁ,M. Vývojová psychologie. 2.vyd. Praha: Univerzita Karlova, vydavatelství Karolinum 1999.353 s. ISBN 80-7184-803-4
Poslední úprava: Mgr. Zuzana Fišerová, Ph.D. (28.10.2019)
Obligatory/research
HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1997.
MAŇÁK, J., ŠVEC, V Cesty pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7351-078-6.
SKUTIL, M. at al. Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-778-7.
ŠVAŘÍČEK,R.; ŠEĎOVÁ,K. a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál 2007.ISBN 978-80-7367-313-0.
Optional
BLÁHA,J.; SLAVÍK,J. Průvodce výtvarným uměním V. Praha: Práce,1997. ISBN 80-208-0432-3
DACEY J.S.,LENNON K.H. Kreativita. Praha: Grada Publishing, 2000.ISBN 80-7169-903-5.
FULKOVÁ, M., NOVOTNÁ, M. a kol. Výtvarná výchova pro 8.a 9.ročník ZŠ a víceletá gymnázia. Praha, Fortuna 1997. 126 s. 80-7168-382-5.
FULKOVÁ, M.; HAJDUŠKOVÁ, L.; SEHNALÍKOVÁ, V. Galerijní a muzejní edukace 1.Praha: UK v Praze, Pedagogická fakulta a Uměleckoprůmyslové museum v Praze, 2012. ISBN 978-80-7290-535-5.
FULKOVÁ, M.; JAKUBCOVÁ, L.; KITZBERGEROVÁ, L.; SEHNALÍKOVÁ, V. Galerijní a muzejní edukace 2. Praha: UK v Praze, Ped. fakulta a Uměleckoprům.museum v Praze, 2013. ISBN 978-80-7290-700-7
FULKOVÁ, M. Diskurs umění a vzdělávání. Praha: Nakladatelství H&H, 2008. ISBN 978-80-7319-076-7
HAZUKOVÁ, H.- DVOŘÁKOVÁ, M. Situace ve výtvarné výchově. Liberec, Technická univerzita v Liberci 2002. 41 s. ISBN 80-7083-661-X
HAZUKOVÁ, H.- DVOŘÁKOVÁ, M. Učitelovo rozhodování v situacích výtvarné výchovy (Příklad. materiál). Liberec, Technická univerzita v Liberci, 2002. 59s. ISBN 80-7083-660-1
JANÍK, T. Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání. 1.vyd. Brno: Paido,2005. 171 s. ISBN 80-7315-080-8.
|