|
|
|
||
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.10.2011)
|
|
||
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.10.2011)
Na vybraném problému z oblasti výtvarné edukace doložit schopnost zformulovat výzkumnou otázku (výzkumné otázky) pro určitý druh výzkumu, druh výzkumu a navrhnout další vhodné výzkumné nástroje jeho realizaci.
|
|
||
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.10.2011)
DOULÍK, P., ŠKODA, J., BÍLEK, M. Cvičebnice významných metod pedagogického výzkumu. Ústí nad Labem : ÚJEP PedF, 2004. (CD-ROM) GAVORA, P. Výzkumné metody pedagogice. Brno: Paido, 1996. ISBN 80-85931-15-X. GAVORA, P.Úvod do pedagogického výzkumu. CHRÁSKA, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc: Univerzita Palackého, 1998. HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha : Karolinum, 1997.Brno: Paido, 2000. MAŇÁK, J., ŠVEC, V Cesty pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2004. ISBN 80-7351-078-6. PELIKÁN,J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karoinum, 1988. PRŮCHA,J. Pedagogický výzkum. Uvedení do teorie a praxe. Praha: Karolinum, 1995. SKUTIL, M. at al. Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství. Praha : Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-778-7. STRAUSS, A., CORBINOVÁ, J. Základy kvalitativního výzkumu. Boskovice, Albert, 1999. ISBN 80-85834-60-X. ŠVAŘÍČEK,R.;ŠEĎOVÁ,K. a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha:Portál, 2007 |
|
||
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.10.2011)
|
|
||
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.10.2011)
Zpracování seminární práce před konáním zkoušky, rozprava prokazující 1) orientaci v metodách pedagogického výzkumu, 2) osvojení odborné terminologie, 3) schopnost zformulovat výzkumnou otázku (výzkumné otázky) pro určitý druh výzkumu, (rozsah viz např. Skutil, J.a kol.Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství.Praha:Portál, 2011). |
|
||
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.10.2011)
Klíčová slova: výzkumný problém, plán, výzkumné strategie, dotazníkové šetření, Teorie: Vymezení výzkumného pole. Formulace výzkumného problému ve formě otázek Praxe: Výtvarné artefakty jako výzkumný materiál - hledání kategorií pro třídění. Strategie přípravy dotazníkového šetření a rozhovoru.
|