|
|
|
||
Cílem kurzu je nastudovat z doporučeného seznamu minimálně čtyři monografie (z toho alespoň dvě cizojazyčné), resp. jejich odpovídající časopisecké ekvivalenty a zpracovat je do formy eseje. Jeho tématem musí být některý aspekt, podoba či funkce vztahu rodinné a školní socializace. Použít lze po domluvě také aktuálnější literaturu.
Primárním účelem je prokázat schopnost pracovat s rozmanitou vědeckou literaturou; akceptován je také text vycházející z vlastního empirického šetření.
Poslední úprava: Štech Stanislav, prof. PhDr., CSc. (04.05.2019)
|
|
||
Závěrečný atest: kolokvium nad písemnou prací. Poslední úprava: Štech Stanislav, prof. PhDr., CSc. (04.05.2019)
|
|
||
MOŽNÝ, I. Moderní rodina. Brno: Blok 1990. DE SINGLY, F. Sociologie moderní rodiny. Praha: Portál 1999. KELLAGHAN, T., SLOANE, K., ALVAREZ, B., BLOMM, B.S. The home environment and school learning: promoting parental involvement in the education of children. San Francisco: Jossey-Bass, 1993. ILLICH, I. Odškolnění společnosti. Praha:, Slon, 2001. RAY, B. Home schooling on the threshold. Salem, OR: National Home Education Research Institute, 1999. ŠTECH, S., VIKTOROVÁ, I. Rodičovské pohledy na školu a vztah dětí k ní. In PSŠE Co se v mládí naučíš ... Praha: UK-PedF, 2001 (1. vyd. 1993), s. 144-164. ŠTECH, S., VIKTOROVÁ, I. Vztahy rodiny a školy|hledání dialogu. In Kolláriková, Z., Pupala, B. (Eds.). Předškolní a primární pedagogika. Praha: Portál, 2001, s.57-93 Pedagogika, monotématické číslo , 4, 2004. Poslední úprava: Štech Stanislav, prof. PhDr., CSc. (04.05.2019)
|
|
||||||
Poslední úprava: Štech Stanislav, prof. PhDr., CSc. (04.05.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Štech Stanislav, prof. PhDr., CSc. (02.10.2024)
|