|
|
|
||
Cílem předmětu je konzultované studium odborné literatury relevantní pro odbornou orientaci studenta. Výuka je organizována tzv. monografickým způsobem. Na konzultaci si student dojedná konkrétní publikace, které chce prostudovat, a otázky, s nimiž se na vybrané publikace hodlá obracet. Atest student získává, když na setkání s vyučujícím přednese a obhájí odpovědi, které na své otázky ze studovaných publikací získal.
Poslední úprava: Klusák Miroslav, PhDr., CSc. (01.04.2019)
|
|
||
V předmětu je nutné prostudovat tři monografie. Jedna musí být v angličtině. Minimálně dvě si student vybírá z nabízeného seznamu; jednu může zvolit na základě vlastní rešerše. Atest student získává, když na setkání s vyučujícím přednese a obhájí odpovědi, které na své otázky ze studovaných publikací získal. Poslední úprava: Klusák Miroslav, PhDr., CSc. (05.05.2019)
|
|
||
Student si vybere po konzultaci s vyučujícím tři odborné monografie, které prostuduje. Poslední úprava: Viktorová Ida, PhDr., Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
V předmětu je nutné prostudovat tři monografie. Jedna musí být v angličtině. Minimálně dvě si student vybírá z následujícího seznamu; jednu může zvolit na základě vlastní rešerše.
AVEDON, E. M.; SUTTON-SMITH, B. (Eds.) (1971) The Study of Games. New York: Wiley. BREWSTER, P. G. (1953) American Nonsinging Games. Norman: University of Oklahoma Press.CAILLOIS, R. (1998) Hry a lidé. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon. EL’KONIN, D. B. (1983) Psychológia hry. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladatel’stvo. FINK, E. (1993) Hra jako symbol světa. Praha: Český spisovatel. GOMME, A. B. (1894–1898) Traditional Games of England, Scotland, and Ireland. Vol. I.–II. London: David Nutt. HERRON, R.; SUTTON-SMITH, B. (Eds.) (1971) Child´s Play. New York: Wiley. HUIZINGA, J. (1971) Homo ludens: o původu kultury ve hře. Praha: Mladá fronta. Reedice 2001. KLUSÁK, M.; KUČERA, M. (2010) Dětské hry – games. Praha: Karolinum. MILLAROVÁ, S. (1978) Psychologie hry. Praha: Panorama. OPIE, I.; OPIE, P. (1969) Children's Games in Street and Playground. Oxford, Oxford University Press. PIAGET, J. (1951) Play, Dreams and Imitation in Childhood. New York: Norton. SUTTON-SMITH, B. (1997) The Ambiguity of Play. Cambridge, MA: Harvard University Press. SUTTON-SMITH, B. (1959) The Games of New Zealand Children. Berkeley: University of California Press. SUTTON-SMITH, B. (Ed.) (1972) The Folkgames of Children. Austin: University of Texas Press. ZAPLETAL, M. (1985) Velká encyklopedie her. Svazek 1. Hry v přírodě. Praha: Olympia. ZAPLETAL, M. (1986) Velká encyklopedie her. Svazek 2. Hry v klubovně. Praha: Olympia. ZAPLETAL, M. (1987) Velká encyklopedie her. Svazek 3. Hry na hřišti a v tělocvičně. Praha: Olympia. ZAPLETAL, M. (1988) Velká encyklopedie her. Svazek 4. Hry ve městě a na vsi. Praha: Olympia. Poslední úprava: Klusák Miroslav, PhDr., CSc. (13.01.2019)
|
|
||
Studenti jsou schopní vyhledat, nastudovat a diskutovat monografické psychologické publikace (vs. encyklopedické učebnice), relevantní pro jejich výzkumnou orientaci. Poslední úprava: Klusák Miroslav, PhDr., CSc. (08.10.2024)
|