|
|
|
||
Poslední úprava: NEDELKA/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2013)
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (28.10.2019)
Kulka, Jiří a kol.: Komplexní analýza uměleckého díla. 1. vyd. Praha, SPN 1988. 93 s. Janeček, Karel: Melodika. Praha, Státní nakladatelství krásné literatury, hudby a umění 1956. 203 s. Janeček, Karel: Tektonika. 1. vyd. Praha - Bratislava, Supraphon 1968. 244 s. Nedělka, Michal: Z odkazu žáků Pavla Bořkovce.
Jiránek, Jaroslav: Úvod do historie hudební analýzy a teorie sémantické hudební analýzy. 1. vyd. Praha, SPN 1991. 55 s. Kresánek, Jozef: Tonalita. 1. vyd. Bratislava, Opus 1983. 406 s. Risinger, Karel: Nauka o hudební tektonice. 1. vyd. Praha, AMU 1998. 573 s. Risinger, Karel: Nauka o harmonii XX. století. 1. vyd. Praha, Supraphon 1978. 659 s. Tichý, Vladimír: Hudební analýza jako stimul a nástroj rozvoje kreativity. In: Olomoucké jarní muzikologické konference, Olomouc 2000, s. 13 – 18. Tvrzský, Jaroslav: K problematice statistické harmonické analýzy. In: Živá hudba, Praha 1973, s. 135 – 164. Zenkl, Michal: Časová makrostruktura v hudbě a základní zákony jejího zapamatování. In: Živá hudba, IX. Praha 1986, s. 149 – 152. Zenkl, Michal: Existují nové tektonické principy? In: Živá hudba, IX. Praha 1986, s. 143 – 148. Zenkl, Michal: Příspěvek k metodice komplexního rozboru skladeb. In: Živá hudba, VIII. Praha 1983, s. 341 – 390.
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (28.10.2019)
Analýza vybraného hudebněpedagogického jevu v kontextu současného vzdělávání. Ústní prezentace problematiky a závěrů. |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (28.10.2019)
Hudební výchova a výchova umělecká Principy vnímání hudby jako umění probíhajícího v čase Vztah vnímání hudby a jazykového projevu Hudební paradigma a syntagma v hudbení pedagogice Tvar, forma, tektonika Jazykové prostředky při verbalizaci kvalit, vlastností hudby a estetického prožitku |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Michal Nedělka, Dr. (28.10.2019)
Analýza vybraného hudebněpedagogického jevu v kontextu současného vzdělávání. Ústní prezentace problematiky a závěrů. |