|
|
|
||
Cyklus seminářů se zaměřuje na aktuální otázky, jimiž se zabývá francouzská
lingvodidaktika, zejména na otázky didaktiky francouzštiny jako jazyka cizího.
Pozornost je věnována epistomologickým problémům didaktiky cizích jazyků,
sociolingvistickým a psycholingvistickým aspektům učení cizím jazykům, kulturní
dimenzi v didaktice francouzštiny, kritické analýze metod a dalším otázkám, vždy s
ohledem na specifické zaměření účastníků kurzu.
Poslední úprava: KALFIRTO/PEDF.CUNI.CZ (19.11.2009)
|
|
||
Porcher L. (2004): L´enseignement des langues étrange`res. Paris, Hachette. Dabe`ne L. (1994): Repe`res sociolinguistiques pour l'enseignement des langues. Paris, Hachette. Beacco J.C. (2000) : Les dimensiuons culturelles des enseignements de langue. Paris, Hachette. Cuq J.P.; Gruca I. (2002): Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Presse universitaire de Grenoble. Cyr P. (1996) : Les stratégies d´apprentissage. Paris, CLE International. Paris, CLE International. Hendrich J. a kol. (1988): Didaktika cizích jazyků. Praha, SPN. Challe O. (2002) : Enseigner le français de spécialité. Paris, Economica. Choděra R.; Ries L; Mothejzíková J.; Hanzlíková M.; Malíř F. (2001): Didaktika cizích jazyků na přelomu staletí. Praha, Editpress. Lehmann D. (1993) : Objectifs spcifiques en langue étrangère. Hachette, « Références ». Moirand S. (1990) : Enseigner à communiquer en langue étrangère. Paris, Hachette. Porcher L. (1995) : Le français langue étrangère, Emergence et enseignement d’une discipline. Hachette Education. Puren Ch. (1994) : La didactique des langues étrangères à la croisée des méthodes. Essai sur l’éclectisme. Paris, Didier. Rivenc P. (Ed.) (2003) : Apprentissage d’une langue étrangère/seconde. La méthodologie. Bruxelles, De Boeck. Robert J.P. (2002) : Dictionnaire pratique de didactique du FLE. Paris, Ophrys. Poslední úprava: KALFIRTO/PEDF.CUNI.CZ (19.11.2009)
|