|
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (14.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (14.01.2022)
Absolventi kurzu budou znát: 1. charakteristiky nadaných žáků 2. základní instituce, na které je možné se obrátit (pro informace, dotazy, vzdělávání apod.) |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (14.01.2022)
Prezentace, literatura ke studiu, úkoly k vypracování a další informace budou k dispozici v Moodlu. Pokud budou zavedeny mimořádné opatření, výuka se přesune dle rozvrhu do prostředí Zoom. |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (14.01.2022)
Cihelková, J. (2017). Nadané dítě ve škole: náměty do výuky pro celou třídu. Praha: Portál. Farah, J. N. (2018). Successful Classroom Management for Gifted and Twice-Exceptional Students: Professional Learning Modules. Prufrock Press. Fogarty, R., Kerns, G. M., & Pete, B. M. ([2018]). Unlocking student talent: the new science of developing expertise. New York, NY: Teachers College Press. Freeman, Y. S., Freeman, D. E., & Ramírez, R. (c2008). Diverse learners in the mainstream classroom: strategies for supporting all students across content areas, English language learners, students with disabilities, gifted/talented students. Portsmouth, NH: Heinemann. Hříbková, L. (2009). Nadání a nadaní: pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi. Praha: Grada. Miller, A. (2012). Drama nadaného dítěte aneb Hledání pravého Já (Přeprac. a rozš. vyd). V Praze: Triton. Mudrák, J. (2015). Nadané děti a jejich rozvoj. Praha: Grada. TALNET online k přírodním vědám [Online]. (2011). Retrieved August 31, 2018, from http://www.talnet.cz/ |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (14.01.2022)
|